Lill lördagen är här

Idag har varit en jobbig dag och klockan är bara runt halv nio. Fick vakna runt klockan sex för att åka till andra sidan stan för att jobba=P. Så nu sitter jag på jobbet och har hittat lite smaskiga underkläder på victoria secrets hemsida. Jag förbereder lite inför min vinter resa till Miami och min shopping där. Jag har redan kollat upp vart victoria secret butikerna finns och vilka mall som är populärast=D.
Jag har en annan favorithemsida som jag bara avgudar, www.forever21.com . Dom har helt underbara kläder. Jag verkar ha turen på min sida för deras butiker finns också i Miami=D. Nu måste jag bara spara ordentlig med pengar så jag har råd med shopping också. // Miss H


    

 
       

Kommentarer
Postat av: E

Vad fina underkläder....är Miss H lite kåt på morgonen??hahah...

2008-10-08 @ 10:03:40
Postat av: T

Det är hon alltid...en gång vaknade jag av att hon juckade på mitt ben..tror hon saknade sin A den morgonen lite väl mkt..

2008-10-08 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0