Höst = depression

Jag har nog helt deppat ner mig, beror nog inte endast på vädret men det är ju så mycket i skolan nu att man har tappat lusten för allt. Har en omtentamen på lördag och har låst in mig för att kunna fatta någonting av det jag läser. Statistik är verkligen inte en av mina starka sidor. Så fredag för mig är lika med pluggdag. Får väl trösta mig med att jag och D ska till min kompis Födelsedagsfest på Lördag. Stackars födelsedagsbarnet. hon har stressat så mycket för att hinna fixa allt inför morgondagen. Att hålla i en fest är inte lätt, man frågar sig om man har köpt tillräcklig med snacks, kommer det dyka upp tillräcklig med folk? Men i slutändan kommer det nog gå bra.

Har suttit ett tag och drömt bort mig till strand med en öppen bar, låter inte det underbart?
Får nog sluta drömma bort mig och gå tillbaka till mina sömn piller böcker. //Miss H


Kommentarer
Postat av: Mjau

Men gumman inte ska du behöva deppa... Vi åker ju till Köpenhamn snart sen åker ju du till Miami! Du har massor att se fram emot knäppis :)

puss

2008-10-24 @ 13:16:18
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: Ef

bara för att du ska till Miami, din jävla bitch! :P

2008-10-25 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0