Hej! Jag lever!

Det var verkligen längesen jag skrev i bloggen. Det har delvis med skolan (såklart!) att göra....

Har tenta på söndag, allhelgonadagen, för tredje året i rad! 

Pluggar så gott det går, men vill lämna ett jävla blodigt hästhuvud i lärarens rum. Blir irriterad av att se honom, han och hans äckliga "trendiga" frisyr. Så fort han öppnar munnen vill jag bara att han ska hålla käften. Har aldrig träffat en sån opedagogisk lärare i mitt liv.

Ska återgå till pluggandet nu....men så att ni vet...den 15 november i Copenhagen, Denmark kommer E att flippa ur totalt. Det kommer bli flipparnas flipp (driven av ångest). Då vet man att det kommer gå bra......eller inte.


//Eff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0