Fredag!

Idag är det fredag och det innebär olika saker för discobitchcrew. Vissa ska ut på Stureplan och festa loss, andra ska plugga, andra ta det lugnt... själv så har man åkt på diverse sjukdomar /besvär denna vecka så känns som att en lugn helg skulle vara på sin plats. Jaha och vad bjuder härliga Sthlm på denna vecka? Tydligen kommer HedKandi till Ambassadeur och ställer till med fest, och på Soli gästspelar (eller han kanske spela där varje fredag?)bl.a. Alex Moreno, låter som att det kommer bli en väldigt onykter och dräggig kväll ute på Stureplan ikväll, nu när det är löning helg och allt :)!

Va inne en sväng på Scorett idag och mina ögon drogs per automatik till ett par svarta Björn Borg stövletter. De är inte någon speciell WOW känsla över dem, men de är sådär lite ful-snygga vilket brukar fånga min uppmärksamhet. Det enda är att det kanske är lite för hög klack för att gå i varje dag, men det ser inte jag som ett hinder direkt. De har en förstärkt eller lite tjockare sula som får skon att se lite mer "bastant" ut. Får hoppas på en snöfri vinter i år igen så kan jag gå i dem heeeeela vintern :) Vad tycker ni? Bra eller anus??


/ T
 



Stövletter, Björn Borg 1299:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0