Dags att uppdatera...

Vi har varit lite dåliga på att uppdatera vår blogg så därför tänkte jag se till att det händer något nu!

Förra veckan blev en väldigt lugn vecka för min del. Är lite trött på mitt jobb just nu så jag ser fram emot helgerna extra mycket även om det inte händer något speciellt.

I fredags var det "återträff" hemma hos en tjej från min klass där vi drack lite vin å snackade lite skit. Det var trevligt men påminde alldeles för mycket om en syjunta ... så jag och N drog till kollektivet på Hötorget och kollade på världens sämta, brittiska, ungdoms-ganster-film som dom tyckte va grym såklart haha.

I lördags var det helkväll med Discobitches! Det blev en brakmiddag med lite drinkar, skräckfilm, fylledans å skrattattacker.



T försöker säga något? någon som kan teckenspråk?


Maaaaaaat :)


T visar vad hon går för! haha


En bild säger mer än 1000 ord... eller?? haha

Kvällens låt blev Flo Rida - In the Ayer! Rätt otippat men sååå rätt.



Kvällen avslutade vi med att titta på Shan Atcis standupshow "Blattefierad" som är sååå bra, dvs om man e blatte själv hehe. Någon som inte tyckte det var lika roligt var grannen! Stackarn måste ha suttit uppe bra länge innan han vågade ta sig i kragen om ringa på dörren kl 3 på natten. Obs att vi var hemma hos D redan från kl 19 ... hehehe

Det blev en riktigt lyckad kväll! Men nästa helg ska vi fira D med en riktig fest! :)

Puuuusss // Kissekatten

Kommentarer
Postat av: T

HAhahahaaaaaaaa in tha ejööör ej ejööörrrr fy fan, den här bloggen börjar spåra ur hahahahaaaaa

2008-10-14 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0