Dagens ilandsproblem..

Känns rätt så fjantigt att skriva om det men vafan ska man ha på sig egentligen på Sensation?? Att hitta vita kläder i början på vintern är ju inte direkt lätt...Har tittat runt lite på olika sajter och tror att det blir en klänning av något slag, möjligtvis ett långt linne, men vitt? Och sen skorna? Känns inte som att högklackat är ett alternativ direkt, då jag gjort det misstaget en gång på nått event och svor minst 50 ggr under den kvällen och ångrade att jag inte tog på mig nått bekvämare. Goglade lite på "clubwear", men herre min Jesus vilka white trash kläder, om man ska sätta på sig något sånt kan man lika gärna passa på att tjäna lite pengar och dra till redlight district eller varför inte Malmskillnadgatan?
Har iallafall hittat dessa två än så länge, och PAX för dem säger jag bara, annars blir det catfight på hotellrummet i Danmark mjjjaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu!







Klänning från Stylebystars.com

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Grymt fin blogg:)

HAHAHA ja! neandertalare, det stämmer Tanja

ps. blir lite sur för du inte informerat mig om denna blogg, den var rolig tjejer



Aleksandra :))

2008-10-27 @ 18:12:35
URL: http://aleksandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0