Good Morning!

Hej hopp allihopa!

När jag ser bilderna från Sensation White får jag verkligen rysningar. Jag har inte haft så kul i hela mitt 23-åriga liv! Ja, jag vet att det var för två veckor sen vi åkte dit. Men sånt är verkligen svårt att släppa. Men den euforin man kände är något man sent kommer glömma. Det var inte bara festen som gjorde allt roligt, utan att fyra av mina bästa vänner var med mig. Det är otroligt hur nära vi alla har kommit varandra and that makes me very emotional! Alla har sina blondie-moments (vissa mer än andra) och det förgyller ens vardag. Som min kära vän H som tycker att hon är så dålig på danska. Efter vi landade på Köpenhamns flygplats och tog metron in till stan fick vi alla uppleva H's språkkunskaper:

En man stiger in på metron och går förbi oss medan han snackar i telefon...

H: Det är otroligt...Jag förstår verkligen inte danska. Förstår verkligen inte ett enda ord!

E:
Hmm...Det kanske är för att han typ snackar albanska!!


Men jag kan inte skryta med att jag är bättre på danska, men det där tog verkligen priset! You gotta love those moments!

Men back to life, back to reality....Har ni sett vädret??? När var det sist det snöade så mycket? Jag förtränger bort vintern varje år i mitt minne, men det var väl längesen det snöade såhär? Det är inte kul, jag fryser!!! Nu känns allt som ett projekt. Man måste planera sin dag, inget spontant. Festhumöret har begravts under snödrivorna och man längtar hem till sin säng och en kopp "hot coco". Näää, för i helvete! Det låter inte som en discobitch!


Med kära hälsningar// E

Kommentarer
Postat av: D

hahahaha du och H tog priset i förvirrade uttryck när nån pratade danska med mer er! som när hon i säkerhetskontrollen på flygplatsen frågade om du hade ett bälte på dig, och du bara stirrade på henne med öppen mun! hahahaha såååå kul =)

2008-11-26 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0