Fullt ös, medvetslös!

Kan man kort och gott säga om fredagens fest som vi sent kommer att glömma! Eller va fan hände egentligen?! ... Vi började med en "liten" förfest hemma hos H där vi fick i oss fyra flaskor vin?! Jag och H fick även i oss en vodkashot innan vi skulle springa iväg till t-banan! den satt ju bra!


Jag och min bäste vän Hansken var på g, för den som var dum fick smisk!

Jag var såklart först in på dansgolvet, sprang fort upp till dj båset där vår käre vän Orvar snurrade plattor, gratulerade honom, och snabbt tillbaks till baren där mitt crew väntade på sin första shotrunda! ;)


Ögongodis i baren... mmmm ;)

Resten av kvällen minns vi endast i bilder...bilder tagna med kameran...som INTE kommer att läggas upp varken på bloggen eller på facebook denna gång! ja, ni kan ju lista ut själva varför hehe


Mina å Tages hallonshots va sååå goda!


Vi tackar bartender nr2 för det ;) *mums*

Baaaaren, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren! VAAAAAAAR e BAAAAAAAAAAAREN!

Några av oss avslutade kvällen på Grodan, hälften gick vidare till Solli, och en liten DB hamnade även på Hells med "the beast"....
Tack för en galet rolig kväll tjejer! Ni förgyller mina helger!

Nu är det läggdags....måndag imorn... fem dagar kvar så har vi helg igen :) Hoppas ni haft en mysig första advent.
Puss å kram vi ses på stan ;)
//Kissekatten


Kommentarer
Postat av: Sandra

Katten, din lilla alkis! ha ha ha

2008-12-01 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0