Discobowling...

...är ju en passande "sport" för oss discobitches ;)  Alibaba och Jontalaijnen var stand ins då resten av vårt crew hade annat för sig denna spökliga allhelgonaafton. Jag är den som skryter om hur bra jag är på att bowla och att jag ska vinna över alla! Men det slutar alltid med att T vinner och jag förlorar! Hur går det till liksom??


Hur f*n lyckas man göra FEM strikes på raken??!!


A visar hur man gör....

Som T skrev i det tidigare inlägget så hade vi riktigt kul igår! Tänkte bara lägga till några saker som kan vara värda att nämna :)


Hon är ju inte bara duktig på bowling... :)

På väg in till stan råkade vi hoppa av vid Fridhemsplan istället för T-centralen eftersom jag trodde att vi var framme... oups! Där fick jag syn på en väldigt annorlunda man i en väldigt speciell turban som jag bara var tvungen att ta en bild på!


Eh okej det var ju Halloween men jag tror inte att han var inte utklädd....eller??
Han hette Jousafajah! You´r on fajah! haha


Såååå bra kväll! Puss på er!

//Kissekatten


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bowlade ni i sickla?

2008-11-02 @ 22:22:16
Postat av: Mjau

Såklart :)

2008-11-03 @ 08:22:09
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: T

HAHAHAHAHAH asså du är skön Josafajah!!Klockrent! Vi skulle tagit me han på rejv också :)

2008-11-03 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0