Party mode? Ohh yes!

Pratade med en go´ vän till mig igår och han berättade att han och några vänner ska ner till Trance Energy i början på Mars. Vad är trance energy då?

Jo det ska jag berätta för er. Eventet äger rum i Utrecht, Holland i en gigantisk arena som runda slängar rymmer ca. 20-30 tusen pers. Ca 40 Dj´s kommer att spela och eftersom detta event hålls i Holland är jag rätt så säker på att festen kommer att hålla på hela natten och halva morgonen ;) Biljetterna kostar ca 43 Euro och har redan kollat hotell som ligger 2 min från arenan, priset va helt ok OM man bokar nu snart vill säga. Det enda jag inte kollat är flyg men vill veta om ngn Discobitch är på? Annars åker jag ner dit själv! Hittils har DJ:s som Rank1 och First Satet offentliggjorts, den 16:dec släpps hela lineupen alltså de resterande 37 Dj:sarna! 

Då jag sedan många år tillbaka är en riktig sucker för träääänce började jag känna små rykningar i party nerven. Visst det är 100 dgr kvar till Mars, men att ha något att se fram emot är aldrig fel!! Eller?
Här har ni en lite teaser så länge!

Pussy pussy ;) T.

OBS! Väldigt högt plötsligt ljud när trailerna börjar! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

skärpning discobitches!! ni skriver alldeles för sällan.

vi ses på lördag:)

puss och kram!

2008-12-17 @ 07:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0