En vit helg

Det var längesen man hade en vit helg, men det blir inget drickande eller festande i helgen. Förra helgen på fredagen var ju vi discobitches ute och röjde ganska hårt. Sen på lördagen var jag på kryssning och röjde ännu hårdare till sex på morgonen. Jag var Mo:s wingman på kryssningen. Jag fixade honom sååå många brudar på discon att han är mig evig tacksam. Till sist fastnade han med en serb tjej på 20 år och mitt jobb var avklarat. Det var en riktig rolig helg men söndagen var verkligen jobbig och min baksmälla var nog en av de värsta.

På kryssningen köpte jag det ultimata som varje discobitch borde ha i barskåpen.
En discobitch vodka klädd i röda paljetter. I looooove it=D

//Miss H


Kommentarer
Postat av: T

Så jag antar att det är fest hos dej nästa helg ? ;) Vi måste ju dricka upp spriten!! ahah

2008-12-06 @ 18:03:45
Postat av: Miss H

Haha fest i förorten e ju bäst=D

2008-12-08 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0