En vibrerande kompis ;)

Den senaste tiden har jag haft ganska klara drömmar vilket innebär att jag minns dem när jag vaknat på morgonen. I natt hade jag en dröm som jag minns ganska väl! Drömde att jag var i akut behova av en Dildo. Likt en junkie slängde jag mig över datorn, grabbade tag i musen och började frenetiskt att Googla efter en sajt som säljer dildos. Då jag tidigare köpt en dildo till en väninna från en affär kallad Oups (på riktigt) började jag söka efter denna sajt- men till min förfäran så hade inte denna butik en tillgänglig webbplats! Kunde inte tro att det var sant...sen vaknade jag. Sitter nu och Googlar efter Opus butiken som FOR REAL inte verkar ha någon webbplats? Men hallå? Snacka om att inte ha hajjat 2000-talets sätt att marknadsföra sig! Oups butiken finns för den inttresserade i PUB varhuset på plan 2 :D

Här kommer en liten video som jag hittade i mitt frenetiska dildo sökande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0